
جستجو:
درد، مهم ترین کیفیت حسی در انسان
تامین نيازهاى اجتماعى و روانى کارکنان مهمتر از نيازهاى اولیه است
درعرصه ی رقابت حرفه ای، چگونه توجه درمانخواهان دندانپزشکی را جلب کنیم؟
یکی از مباحث مهم در مدیریت مطب دندانپزشکی، مدیریت مراجعین است. حیات یک کلینیک به وجود درمانخواهان کافی بستگی دارد. یک دندان پزشک موفق باید بهگونه ای رفتار کند که هم بهطور مداوم مشتریان جدیدی برای انجام خدمات دندانپزشکی به مطب او جذب شوند و هم این که بیماران موجود خود را بتواند حفظ نموده و در بهترین شرایط، نسبت به خود وفادار کند. دندانپزشکی که طالب موفقیت در کسب و کار خود باشد، باید با احترام به اصول مدیریت نوین، به مشتری بها داده و
حقوق اعضاء، پیمان شکنی هیأت مدیره و اساس نامه انجمن علمی
با بررسی اساسنامه و گردآوری نمونههای گوناگون آسیبهای وارد شده به پیکرة انجمن به این نتیجه میرسیم که دو ستون نگهدارنده سلامت کار انجمن و پیشگیرنده تباهی آن، غیر انتفاعی بودن و برگزاری مجمع عمومی سالانه است. خدشه بر این دو توسط هر کسی و با هر سابقه ای از فعالیت اجتماعی و موقعیت علمی و دانشگاهی باشد، نقض حقوق اعضاء، سرآغاز تردید و بی اعتمادی به راست کرداری مسئولان و کاهش اعتبار انجمن علمی خواهد بود.
تا پزشک مرتکب قصور و تقصیر نشود، نمی توان او را مسوول دانست
یک بیمار، بیست دندان پزشک، صفر توافق!
وقتی نیاز به بررسی دندان هایمان پیدا می کنیم، همه ما به دندان پزشک مراجعه می کنیم و به نظر او درباره نیازهای درمانی خود و هزینه مورد مطالبه ی او اعتماد می کنیم. در یک مطالعه، دندان پزشکان معتبر کانادایی مورد آزمون قرار می گیرند تا مشخص شود که تا چه حد بر اساس آموزه های دانشگاهی خود، می توانند با اطمینان بگویند که چه کاری باید انجام شود و این خدمات چه میزان هزینه خواهد داشت. یک بیمار به همراه یک دوربین مخفی به مطب بیست دندان پزشک می رود تا ببیند برای مرواریدهای سفیدش چه نظری می دهند. اختلاف اساسی و محدوده ی وسیع تفاوت نظرات، نشان می دهد که دندان پزشکی دارای دو جنبه ی سیاه وسفید در تشخیص و طرح درمان نیست، بلکه سایه های متعدد خاکستری وجود دارد. از آن جا که سالانه میلیون ها کانادایی به دندان پزشکی نیاز دارند، باید دید چرا این گونه است؟
هلال احمر از تأسیس تا امروز
پایهگذاری جمعیت هلال احمر در سال 1301 خورشیدی به نام «جمعیت شیر وخورشید سرخ» بود و درسال 1362 آرم و نام آن به «جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» تغییر پیدا کرد.
درسهای انتخابات 30 تیر 1390 انجمن دندانپزشکی ایران
« با عنایت به این که خواندگان دلیلی بر وقوع تخلف و عدم رعایت دستورالعمل موصوف از سوی انجمن خواهان ارائه ننموده اند و در نامه مورخ 29/ 8 /90 مدیرکل سیاسی وزارت کشور صرفاً به عدم تایید صحت انتخابات اشاره شده است، دادگاه دعوی مطروحه را به کیفیت حاضر وارد دانسته و در رعایت ماده 198 قانون آئین دادرسی مدنی و با استناد به اصل 26 قانون اساسی، حکم بر ابطال مصوبه 2/8/90 کمیسیون ماده 10 قانون احزاب ..» میدهد.
آیا تنها مشکل نظام سلامت ناکارآمدی بیمه هاست؟
نشست انجمن ها با مدیران وزارت بهداشت برای بررسی نقش انجمنهای علمی
در هنگام کار در کلینیک، چه و چگونه بپوشیم؟
بیماری های درمان نشده نظام سلامت
رمزگشایی از تافته جدابافته ای به نام دندان پزشکی
حقوق مالکیت معنوی و انتقال فناوری
تامين سلامت دهانِ مردم، ميوه نهايی درختهايی که میکاريم
مشکلات دندان پزشکی مردم و پوشش بیمه
طراحی کلینیک دندان پزشکی بر مبنای معماری طبیعت گرا
یک تجربه | کلینیک دندان پزشکی
توجه به نیازهای توسعه بالاخص در کشورهای پیشرفته در برخی از موارد موجبات خلق آثاری در زمینه ساختمان می شود که جدا از بستر فانتزی موضوع، دغدغه های جاری و موضوعات درگیرسطوح فرهیخته آن جامعه را بازتاب می نماید. مباحث توسعه سبز و Green Architecture از جمله این موارد می باشند که حاصل پاسخ مهندسین به مشخص شدن نتایج ناخواسته حاصل از روند بسیار سریع توسعه جوامع صنعتی منجمله ژاپن در دوره بعد از جنگ جهانی دوم است.
بازرسان قانونی انجمن باید به وظیفه خود عمل کنند
مدیریت، سیاست، حقوق، معماری، اقتصاد، بیمه،...