تلگرام ایردن، پایگاه دندانپزشکی irden.ir
در کانال تلگرام ایردن عضو شوید و خبرهای دندان‌پزشکی را از نگاهی دیگر بنگرید!
جستجو  کاربرها  قانون ها 
بستن
نام کاربری::
رمز عبور::
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
ثبت نام
نام کاربری
 
صفحه: 1
پاسخ دهی
برخی از مشکلات ما
 
مشکلات ما

1- عدم بیمه شاغلین درمانگاههای خصوصی ؛ نهادها و شرکت نفت
2- تعرفه تجاری تاسیسات مطب و قانون مالک ومستاجر (پیامد پیشه نبودن پزشکی)
3- صعوبت کار دندانپزشکی
4- نسبت حقوق و پورسانت
5- مالیات (غیر کارشناسانه ؛ دانه درشتها ؛تبعیض؛ غیراقتصادی)
6- بازآموزی(امتیاز؛ محتوی؛هزینه؛زمان؛قوانین؛خودآموزی؛عدم برگزاری؛عدم امتیاز تائید شده؛عدم گنجایش ؛ اطلاع رسانی ؛سخنرانان وپیامدها)
7- شاُن وارزش معنوی دندانپزشکان
8- بیمه از کارافتادگی ؛بیماری و بازنشستگی دندانپزشکان خصوصی
9- آموزش (جذب اساتید؛ پذیرش غیرکارشناسانه ؛ کیفیت ؛ واحدهای درسی؛پذیرش از دانشگاههای کم اعتبار)
۱۰- تعاونی (توزیع ؛ مسکن ؛ کلینیک ؛ مقررات ؛کارآئی)
11- تعرفه (عدم روزآمدی ؛غیرمنصفانه؛غیر یکسان ؛ ناهماهنگ؛مزدزمانی-کاری وسرمایه)
۱۲- شکایات (آئین دادرسی؛تعدد دادگاهها؛تعیین موارد قصور وخلاف وجرم؛وحدت رویه؛مالی وکاری)
۱۳- حقوق ووظایف ما
۱۴- حقوق و وظایف بیماران
۱۵- وظایف قانونی ارگانهای مربوطه(وزارت بهداشت ؛ شهرداریها و..) ما وبیماران
61- حق بیمه کارکنان مطب
71- اساسنامه ها(محتوی ؛شکل؛نارسائی؛رعایت؛اتحادیه صنفی؛بازنگری اساسی درمورد انجمن ونظام پزشکی)
81- بالا بودن دی –ام –اف در جامعه(بهداشت وتغذیه نامناسب ؛ هزینه؛دانش عمومی..)
91- دندانپزشکان دور از مرکز
02- شاغلین وابسته(کمک دندانپزشکان تجربی؛دندانساز تجربی؛بهدار تجربی ؛بهداشتکاران؛دندانساز آکادمیک؛عدول ازوظایف قانونی)
12- مشاوره(قبل؛حین وبعدازدرمان)
22- وام ارزان تجهیز مطب (عدم مجوز استخدام)
32- تشویق و آموزش شبکه جهانی اطلاع رسانی؛کتابخانه ؛پایان نامه ها ؛ نظر پیش کسوتان
42- امنیت (بیماریها ؛ انتقاد ؛سرقت)
52- انتخابات صنفی(اجرا ؛ شرایط؛ابهامات ؛پروسه؛ صلاحیتها)
62- معیار بهداشتی واحددرمانی(ایده آل ؛جامع نگر؛نحوه برخورد)
72- محدوده درمان و مسئولیت
82- اخلاق( بین همکاران ؛با بیماران ؛دانش اخلاق شناسی)
92- جانشین در مطب
03- بیمه بیماران (تعرفه ؛ دیرکرد ؛ دارائی ؛ گواهی)
13- مشارکت صنفی همکاران(شناخت ؛اعتماد؛گرفتایهای شخصی؛باور به نتیجه وهدف؛باور به روش؛تهدید وتطمیع؛نفوذ سیاسی؛سازماندهی؛شفافیت عمل دست اندکاران؛
23- تعمیرونگهداری همکاران (آموزش ؛ تعرفه ؛تقلب)
33- فروش کالا(خصوصی ؛ تعاونی؛ تقلب؛ ارزهای مختلف ؛ ارگانهای مختلف)
43- دفع زباله
53- تعیین اهداف وراهها (کاهش هزینه ؛ افزایش بهداشت ؛ افزایش کیفیت)
63- تفرقه (دانشگاه ؛ کارمند ؛ مطبدار ؛متخصص وعمومی؛ شاغلین در نهادهای مختلف؛منطقه جغرافیائی)
مطالب فوق بطور خلاصه وفهرست وار ذکر شده است . امیذوارم امکان انتشار مقاله مبسوط در مورد مشکلات صنفی ما میسر گردد.
 
دکتر صالحی، همکار خوب ایردن

عناوینی که اشاره کرده اید مجموعه ارزنده ای از نکاتی است که توجه به آن ها می تواند برای همه دست اندرکاران دندان پزشکی الهام بخش و برای جامعه ما راه گشا باشد. صمیمانه از شما دوست فرزانه دعوت می کنم با پرداختن بیشتر به این مباحث و نگارش سلسله مباحثی با این عناوین که از طریق خبرنامه های ایردن منتشر شود، زمینه ای را برای تبادل نظر صاحب نظران و ارائه راه حل های متنوع فراهم نمایید.

منتظر مطالب ارزنده شما هستم.

بااحترام،
صفحه: 1
پاسخ
کاربرهایی که این سخن را مرور می کنند (1 مهمان ها)
فرم پاسخ
 
مطلب خود را وارد کنید*
Upload files and imagesDrag files here to upload
Drag files here
هیچ نوشته ای یافت نشده است.
آپلود تصویر
Send Cancel